Allmänt )

Hej! slutade som vanligt 12.25 i dag och då gick jag ner till Ica med Tobbe och sen till Bussen och prata med Emil och Petter och nästa buss skulle gå om en halvtimme och det blåste som bara den satt gick upp till skolans data och satte mig där sen kom det lite grabbar och prata osv.
Gick ner till pappa i allafall runt kvart i två och tog mig ett glad oboy & två mackor, kung .
Sen sett på tv och myste i soffan och suttit med datan,  nu kl. fem i börjar top modell och det måste jag ju se!
Och sen efter det tror jag tar mig ett bad och låter Legolas få en vilodag i dag, i morgon ska han ut men hinner inte åkte till mamma idag..
I natt sover jag hos bästa Stina och i morgon sover hon hos mig.
Vi hörs sen elr så, kram :))

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback