23:33

Hejsan, utveckligens samtalet gick faktiskt jättebra, är godkänd i alla ämnen och inga rester i nått, var bara matten som jag skulle få lite mer hjälp i.. annars så!
Efter samtalet gick mammsen och jag upp till bilen men då stod Jonas där av nån anledning så då gick jag dit och var med honom i kanske 40 minuter, vi gjorde inte mer en att åka runt och åt godis och lyssna på musik,  ganska mysigt :]
Sen skjussa han mig till 7 tiden till Sussi och då satt vi spickade framför tv'n och såg Timrås otroligt viktiga match, och dom vann med 3-2 , wiiiihhooi!
Sen åkte vi där i från runt halv tio och sen hämta vi Leon hos Abbe och sen när vi kom hem skyndade jag mig att byta om och gick till stallet, tog in alla hästar och sen ut med Lego på gången och pang på med utrustningen och sen red vi i väg, kolsvart ute men det var rätt mysigt, vi skritta ut en stund och gick in till paddocken och travade och galopperade lite, han kändes helt ok! Ville ju rida ut i solen i dag, men vi kom ju ut iaf.
Nyss kollat läxan och nu ska jag sova, godnatt everybody! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback