20:42

Just nu är jag och Stina hemma hos Stina och ser på tv och ätit kebabrulle och druckit coca cola, satt fint de!
Vi har sett topmodell och nu ska vi se en film klockan 9 vi kommer nog att göra nånting i kväll, eftersom hon är så seg och köra sitt kort så hon får köra sin moppebil.. aja, de blir väl nångång de å!
Vi sitter här i vår ensam och lyssna på musik och ha det allmänt kul, i mycket mer och säga..
I går kväll var jag med Lydia och Jonas vi var på Birsta och åkte söder runt, typ inge mer..
Sen skjussade Stånky hem oss till mig typ runt fyra, sen såg vi lite på tv och sen gick vi och sov, eller sov och sov, typ inte men vi vakna iaf kvart över elva, aströtta!
Idag åkte jag och Lydia med Stånky till Birsta och var där en stund, donken och biltema och media market, vilka kung affärer, hehe. Sen for vi till ön igen och då lämna dom av mig på pizzan så då åt jag pizza sen hem till Stina.

tack för du finns Lydia, du är bäst!♥
Nä nu ska jag vara social med go stina, kramkram!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback