15:46

Kom hem från skolan för ett tag sen och dagen i dag har känns lång, fyra lektioner innan mat och fyra stycken  efter och på es passen så satt jag med Tobbe och Simon och vi pratade mest om lite saker och så.. snäll pojkarna. Och sen åkte vi ner till ica för dom skulle tjocka bullar, sen upp igen och in för nästa es pass, då skulle Simon göra nationella så jag och Tobbe gick till svenskan och då läste jag klart kapitlet som man skulle/boken vi har i klassen..
Nu är jag hemma  och har nyss ätit lite mat, nu ska jag smälta maten igenom att tat'lungt framför datan, sen kolla igenom läxorna elr lite glosor osv.
Kvart över 5 är mammsen och jag på plats på skolan inför ett utvecklingssamtal.. undra hur det kommer gå?.
Men i allafall ikväll ska jag träna min lilla go propp, och vi ska ut och ha kul, lite bus och klättring om det inte blir allt för kol svart ute villsäga..
Men nu måste jag hämta franska mappen och börja kolla in gloserna och text.

Puss och hej, hörs ikväll!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback