uteridning på världens bästa

Blev lite blandad ridning i dag på ungefär 40 minuter, först red jag ut i kanske 20 minuter, travade jätte länge lite i skogen,på grusvägar, lite stigar o.s.v var väldans mysigt och det tyckte legolas också sen galopperade vi länge, och så sken solen och vi vi galopperade på uppen mark eller vad man ska säja, och det var hur mysigt som helst, stod i fältsits hela galoppen och det gick super bra, och han fick galoppera i låg form, vilket han tyckte var mysigt!
sen skrittade vi till paddocken och galopperade på en 8 volt och bytte galopp varige gång vi var på mitten, jätte fina byten! sen tog jag fram ett 60 hinder och hoppade på volt några gånger vilket känndes skitbra, vilka jävulst fina språng!
sen travade av, sen gick jag hem med honom och sen så masserade jag han lite och gosa med han, goponny!
imorgon blir det lite dressyr och lite blandat igen.
han ska nog gå alla dagar nu i veckan förutom fredag för då ska jag vara med jonas & sedan utgång ..
men lörsdag blir det dressyr SEN TÄVLING PÅ SÖNDAG.
hoppas verkligen på 0a i nån av klasserna.
är ju stil bedöming i L:C ingen omhoppning, så där ska jag tänka på vägarna,sitsen och tempramentet o.s.v
nu ska jag se ensam mamma söker, hörs hej
bild på lego och mig från i vintras<3
/ moa
2011-10-17

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback