Tävling på söndag!

Japp! :D Tävling i Delsbo på söndag med Millan :)

L:C1 & L:B1


Hoppas att det är bättre med galoppfattningarna då, gick ju ganska bra förra tävlingen :D
Då fick vi 65% i L:B1an, och kom 2a :) Då var det ihopslaget med c.
Det tycker jag är jobbigt, att det nästan alltid är ihopslaget b och c!
Menmen, ingenting jag kan göra något åt xd

Yvonne kunde inte komma något den här veckan, trist :/ men får träna för mig själv då, hehe :D
Juste, på Fredag så ska jag rida Hunken! Eller ja, hunk van de bijvank som han heter igentligen, men kallas hunken..haha :D
ska bli kul :)
Sen på nu imorgon (torsdag) ska jag kanske rida ut med stina, då blir det med Jazzi, eftersom att millan ska tävla på söndag, så hon ska tränas dressyr ;D

Ska snart ut och mjuka upp millan lite, sen ska jag in och plugga, matte prov imorrn och ja...inte mycket av det jag fattar, men man kan ju alltid hoppas att det går bra :D

Bild på mig och millan från förra tävlingen i bräcke :)



//Emilia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback