Tävling både lördag och söndag?!

Dressyr tävling på lördag med Millan i hudik, och hopptävling med Jazzi på sundsvallsridklubb på söndag!
Kommer bli jätte kul! :D

Millan var jätte fin idag.
Först skrittar jag ju såklart fram, sen kortar jag tyglarna och börjar trava, i väldigt lugn takt, för att hon ska bli varmt i kroppen. sen gjorde jag lite tempoväxlingar, så hon kan öka, men endå kommer tillbaka till den lugna takten. Sen galopperade jag lite, hon var ganska fin men hon var ganska stel, lite stum. Hon fick galoppera lite i båda varven så hon kom igång, sen la jag mig på en åttvolt i den samlade traven, galopperade lite till och travade och skrittade av sen.
Sen mockade jag, la in mat, fyllde på vatten och la på millan täcke och släppte ut henne.
Sen gick jag in, och nu har jag duschat.
Ska snart sova, fredag imorrn sen lördag! Tävling för millan :DD







Hörs hej. / Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback