SUPER BRA DAG!

En super duper dag :D
Jazzi var hur fin som helst!
På framridningen/framhoppningen var hon väldigt pigg, hon tvekade inte direkt på hindrena, haha :D

I första klassen så var hon spänd inne på banan, hann inte riktigt kolla runt.
Men hon var ju jätte bra ändå såklart!
4 fel, hon vägrade på första. Men det var nog mitt fel, hon fick inte vara i "sitt" tempo, utan ja försökte hålle henne lugnare, men det visade sig att hon stannade då ;)
Men fick hon rulla på i sitt egna tempo gick det hur bra som helst!
Så ja, 4 fel i LD, alltså 70 cm :)

I andra klassen var hon lika pigg, men inte alls lika spänd!
När jag kom in på banan travade jag runt lite, sen fattade jag galopp när jag fick startsignal.
Det var ju klubbtävling, så det var samma bana! nice :D
Vi fick 0 fel i både grunden och omhoppningen! awsome!! :D
Vart så glad :D
I omhoppningen gjorde jag liksom inte "omhoppningssvängar" , utan hon hade ett ganska snabbt tempo, också tog jag ut svängarna lite.
Men det gick ju bra :D Kom precis utanför placering tror jag :)

Så jag är super nöjd med dagen!


Sen red jag Hunken också, ska ju vara med i L:B1an med honom imorrn, haha :D
ska bli roligt!
Sen ska jag ju vara med i L:C1 med Millan :D
juste freja hoppade Millan!
Gick ganska bra, hon är lite tjurig. ;)
men 8 fel i första tror jag, sen 4 eller 8 fel i andra, men hon kom ju runt :D
och hon har ju inte hoppat så mycket heller.

Gör ett annat inlägg nu, med massa bilder från idag :D

Ha det kung!! / Emilia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback