Resultatet ifrån näst sista tävlingen 2011! 15:37

ja idag började det med att väckar klockan ringde runt halv 6, men sen somna jag om, sen ringde den 5 minuter senare igen.. jag väckte mamma så hon och jag gick ut och gav hästarna foder & hö + vatten.
vi åkte iallafall till tävlingen 10 i 8 , för det började 9.
iförsta klassen så var jag inte nöjd han rev 2 = 8 fel , vi kom för nära och jag höll i honom för mycket.
iandra klassen så gick det mycket bättre! men på framhoppningen till den klassen gick åt h-vete han hoppade sjukt fint på räket alla ggr men sen oxer ville han inte hoppa så då blev jag osäker och jag sa att jag inte ville tävla.
Men jag ger aldrig upp utan i sänkte oxern te 70 ungefär då hoppade han , sedan ropa dom på mig att jag skulle in, så då hoppade han jätte fint till 7an (ingen omhoppning i den klassen) (och det var stilbedömming+8 hinder)
men sen när 7an kom så hade jag inte blicken i svängen till det hindret satt då kom i för sväft och han stannade och sedan hoppade han när jag tog ut svängen och dock rev han då , men sisa hindret hoppade han superfint!
så är onöjd & nöjd!
emilia har knäppt massa bilder och pappa har filmat, så ladda upp filmerna när jag orkar!
hat bra! / Moa
2011-10-23

Kommentarer
Tilda

Ni är så duktiga så! :D



Blogg: http://tsjolinder.blogg.se/
2011-10-23 @ 19:31:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback