plugg,plugg, och så plugg.

Efter skolan var jag kvar i wii tills fem halv 6 och träffa lite vänner, Jesper,Viktor,Jonas,Tobias,Eric, och träffade vigge,hannes & felix. sen hämta mamma mig och sedan åkte vi till birsta och handlade mat, sen hem och käka lite, sen plugga jag lite kemi i över en timme, hade sakt till min franska lärare i dag att jag inte kommer plugga nästan nånting på franskan för att jag skulle ha prov, men men fick även tid till det och nu kan jag hela läxan där, CHECK.
och så kan jag nästan alla engelska gloser och sedan är det bara kemin kvar, är bara tisadag provet är på fredag , imorgon så ska jag hem till min gulliga vän beccis och vi ska plugga & äyta glass + film, mysmys!
sen åker jag nog hem runt 6 och ska träna legolas .
han fick även vila i dag, så imorgon kör vi på igen!
/ moa, kram & gonatt <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback