om du skrattar åt mig för att jag är annorlunda, så skrattar jag åt dig för att du är som alla

hej där alla som just nu läser!
Idag började jag 9.10 igen och slutade 14.30
idag har det bara varit kaos, vi håller ju på med en teather och ska ha premiär på tors elr fredag
alla 8 or gör, men alla klasser är upp delad i 2 grupper..
våran grupp går det inget bra för, och kul är det inte heller, för vi prata bara i mun på varann o.s.v
och vi ändra saker hela tiden, folk går ut & in o.s.v men blir nog bra till slut...
idag fick legolas vila igen, hann inte rida, har haft jätte ont i huvudet på skolan, och mycket förkyld.
så har varit för det mesta inne, har sett på tv och ätit peparkakor, det får vekrligen mig och tänka på julen!
Men i morgon ska jag träna dressyr och på torsdag också, om det inte blir gunnsan träning.
Asså det går både bra / dåligt i skolan för mig, jag tycker det är så himmlans myclet hela tiden..
läxor + prov nästan varige vecka, det är för mycket, och man har inte ens tid till allt..
jag vill gå ut med godkänt i alla ämnen , men det kommer blir as kämpigt!!
AJA, jag hoppas allt är bra med er i allafall!
VAR nyss ute och träffa ottilia som skulle träna semlis liten stund, då jag fick rida runt på henne lite också!
och shiiiiit vad pigg & glad hon var, helt galen var hon, lillgumman! men frös så mkt så gick in efter kanske en kvart..
kram på er hörs hej! / moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback