Nu är det bara att tagga för morgon dagen!

Så himmla pepp nu alltså, brukar inte vara det så mkt men nu himmlans!
[tränade legolas i dag i en halvtimme dressyr
red mycket serpentinbågar & volter, tempoväxlingar och halter.
(som sakt lydnad) . Huga vad fin han var i galoppen idag!
rund och fin, i galoppen tränade vi mest på tempoväxlingar
och reda på åttvolt, sen skrittde vi en stund och då tog
Stina fram ett 60cm hinder så jag jag och lego kunnde skutta
över några ggr i båda varven, han hoppade superfint och lungt!
Ibland kunnde han blir nästan som seg efetr hindret, men
då gasa jag på lite efter då hn vaknade till]


Sedan nu ikväll har jag tillbringat att vara i stallet för det mesta.

Packat / smöret / tvättat och massa annat.

så nu sitter jag med mat brevid datan och ska pricis till att äta middag.

Jag få se om det bli nån bild från i morgon, kameran är hos pappa troja....
så mamma får knäppa en mobilbild med min mobil!

ja nu säger jag bara, ha en försatt trevlig lördag kväll, kram!

/ moa




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback