Nån bild från idag -

Idag gick det både bra och dåligt.
Först L:C1an på Millan, 65%, vann klassen!
Hon kändes ganska bra, vart inte riktigt någon miss vad jag kan komma ihåg, förutom att hon börjar ruska o slänga med huvet ibland, men ja. förutom det gick det jätte bra :D

Sen hunk...haha, xD
Han kändes ganska bra på framridningen, lite trög.
Sen innan jag fick komma in på banan så ökade jag tempot lite, för att väcka honom.
Då vart han lite piggare!
SEN..inne på banan dog han verkligen, gick inte direkt fort..
Det gick ganska bra, tills galoppen, då stannade han och började backa, sen fick jag igång honom, och efter det tänkte jag bara på en sak: Att få honom framåt.
Det var verkligen svårt, han lyssnar mest på skänkeln långt fram, och där var ju sadelgjorden.
Det kändes verkligen inte bra, men det var tydligen det!
Fick 64%, vilken jag inte tycker att jag förkänar, tyckte att vi var värda typ 55, men men, får väl försöka vara nöjd.

Sen satte jag mig upp på Millan, för jag skulle tydligen vara med i L:B1an på henne också, haha :D
Det var verkligen skönt att komma upp på henne, hon går liksom framåt av sig själv (Y)
Hon var ganska springig, jag tror hon försökte springa ifrån arbetet lite, men det gick super ändå!
65%, precis utanför placering :)

haha kan inte fatta hur jag kunde få bara 1 % mer på millan än vad ja fick på hunk, för ritten på han kändes verkligen dålig.. men ja , nöjd ändå :)

Har inte så mycket bilder , men några!
Kommer kanske film sen :D







// Emilia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback