Min onsdag (2011-10-26)

Började 08.10 & slutade 14.30 idag igen.

Efter skolan
åkte jag bussen hem, gick in och åt mat sen ut till legolas och tränade lite dressyr på han
Det gick ganska bra, han var så här helt okej att rida, red mycket volter och åttvolter m.m
lite flyttningar & framdelsvändningar, började han blir väldigt duktigt på nu!

Sedan skujssa mamma mig in till wii och där gick jag och mötte Axel och hängde
med honom hem för han skulle äta, sen kom eric och sedan gick vi 3 till gården
Sen var vi där och träffa lite folk och jag prata med linis,emmy,stinis lite
Och sen gick jag ut till idrotten och mötte jonas som satt i epan och då satt vi där &
prata lite och sedan åkte vi en sväng, & bland annat åkte vi på en grus väg då en vit liten mus sprang
över vägen as fort, och jag skrek som om det vore en älg!
Sen efetr en halvtimme kanske åkte vi tillbaks till gården och där va vi kvart till halv 10
Sen drog vi ner i wii en stund sen gick jag upp till pappsen som vänta.


Imorgon får jag se om jag hinner hem och träna, för i morgon kväll ska jag på timrå ik och hockeybussen går 18.00 från wii, så den hänger jag på!


men skriver mer i morgon, vi hörs hääääj!




/Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback