Måndag var det idag ja! :)

Tjohejsan alla galdisar! :))♥


slutade 15.10 i dag efter det tog jag bussen hem sedan åt jag mat och nu måste jag få ta det lungt i några minuter blogga kolla fejan o.s.v

Legolas står och äter
just nu satt han ska få äta upp sin middag som jag gjorde nyss och sen blir det
ett lätt dressyr pass , rider tills han känns mjuk och avspänd! :)

efter det ska jag stretsha & massera honom lite troja, brukar han tycka är sköönt!
imorgon får han sin vilodag eller så kör jag dressyr i morgon också, fåse! :)


nu är jag hos mamma men sen ikväll så åker jag till lägenheten , nära & bra till skolan, tar ju bara 3 minuter till att gå till skolan , skämtar inte ;) är granne med den .. haha !


amen vi hörs , puss hej ! :)

/ moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback