Lala drygt?

Vi har en jätte konstig läxa på engelskan, haha.
Vi ska ta med något som "tillhör vårat liv" / "en hobby vi gillar" ellr något sånt, vet faktiskt inte riktigt xD
Jag ska iaf ta med en ridhjälm , hehe :D
Jag har ju alltid på mig den när jag rider, och den skyddar mig ju också väldigt mycket, om man tänker sig att jag skulle ramla av UTAN hjälm. Jag kunde ju inte direkt tagit med en häst, haha ^^
Vi ska prata i 3 minuter, hela tiden, inför en grupp om den här saken.
Kommer glömma bort mig helt x)
Har inte börjat ännu, ska redovisa på torsdag..haha.
Kommer ju först säga varför jag har valt just den saken, och sedan om ridning, varför jag började rida, varför jag gör det, lite om säkerhet, osv.
Komemr nog inte gå så bra..men ääh, kör på ändå :D

Idag ska jag nog inte rida, måste städa mitt rum som är ganska riktigt stökigt..och göra läxor, men det kan ju vara bra för dom att vila lite.

Nä, nu ska jag snart äta, kan ju bjuda på en bild på mig...haha.

hejdå! // Emilia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback