Jag fick rida min förra c ponny, som idag var helt galen & pigg!

Ja hösten gillar "semlis" som sakt,det märks väl på henne, hon trippar i skritten, och har svårt och slappna av, stark och drar gärna i handen och i galoppen kan han lägga till ena o det andra bus .
Men hon är så söt så jag bara flinar, glad är hon iallafall och framåtbjudningg har hon!
wiiiiiiiiiiiiihiooooo, vad livet leeeeeeeeeker säger semlan!
fick ta henne idag för ottilia skulle gratta sin farmor som fyller år, grattis till henne!
tack för jag fick låna ditt busfrö gumman! besök ottilia & semlan blogg -> http://bestmedhest.blogg.se/
legolas fick vila idag , borsta han bara idag, kännde inte för och rida han just i dag !:)
nu ska jag sova, puss g-natt! :D
/ moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback