igår kväll/natt

Kvällen igår:
började med att jag åkte först till pappa eftersom
jag skulle byta om och hämta andra skor os.v sedan går
ja upppå gården där jonas & tomas sitter och sjunger
massa tokis låtar, gullig dom är.
sen så gick vi upp till "hörnrummet" & satt oss och
sedan kom det bara mer och mer folk in dit, jag pratade
rebecca och sen så prata jag och var med massa andra..
sedan kommer linus,simon och linus vill att jag ska hänga med ut,
så jag vii åkte till linus jag & simon och han. Linus skulle byta
om så var jimmy och öhman där, sen kom ida & joel efter ett tag..
sen åker jag simon och linus tillb. till gårrn där vi möter jonas som ligger
framför oss i bilen/episen så vi alla går till gården utan för och där träffa vi stina
och pratade med henne lite, efter det skulle vi till birsta så ida åkte med joel
och jag åkte med jonas och linus med simon.
första var vi "ica" där i birsta , sen åkte vi till media market där det var mycket folk och
andra bilar och eper.. vi var där ganska länge men jag satt kvar i jonas bil för det var såå kallt ute.
ida kom sen så vi satt och lyssna på hög musik ochb hade roligt. sen åkte vi ner på donken
för några skulle äta.. då kommer rejman,lina & lina efter ett tag så vi prata med dom lite så där..
sen åker vi alla upp och åker runt och står utam för media market..
sen skulle vi hem då klockan var runt tio i elva, då vi möter några som står längst vägen , matilda och nå fler.
deras epa som åkte att på nått sett paja, så du fick vi åka in igen till birsta för att leta simon , som hade rep.
men så möter vi han och vi vänder sen åker vi tillbaka till dom med bilen, och sen kom en av dom pappa och hjälpte dom..
så sen runt tjugi över elva så är vi på alnöbron och sedan lämnar jonas av mig vid ego, där det var massa folk.
sedan ringde jag stinis så hon skulle komma ner när mamma hämtade oss vid min pappa..
det var en roligt kväll , måste göras om, tack för en underbar kväll alla härliga! :)


/ Moa Lindström

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback