Idag är det minsan lördag!

Och idag/kväll blir det att tvätta legolas smutsiga svans så den blir så vit den kan
vi köpte också nytt shampo på dilles igår.
Dom rekomederade det! & det luktade underbart!
+ nya häst snoddar i olika fäger desutom!
bild från google :
det var typ i färgerna : röd,grön,guö,blå o.s.v.
Sen så ska jag efter jag tränat ett dressyr pass idag så ska ja träna dressyr i ungefär 20 minuter,
så sen tvättar jag han och knoppar och sen byta till nya shabracket och packa allt som ska med, nr bricka och smörja alla grejor + läntäcke och varma kläder..
Idag känner jag mig jätte peppade för morgon dagen, hoppas jag'r det då också!
Här är startlistorna in för L:D där det är 14 startade inklusiv mig :
http://online.equipe.com/sv/class_sections/36089/starts det är 4 plaseringar i den klassen.
Här är starlistorna in för L:C där det är stil bedöming - utan omhoppning  :
-  http://online.equipe.com/sv/class_sections/36092/starts det är 6 plaseringar utav 22 stycken.
ska göra mitt bästa & jag hoppas legolas är taggad!
jag skriver mer ikväll, hörs häj.
/ Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback