Hunk & Camilla!

Red Hunk direkt efter skolan, skrittade till nrf först, som tar ca en kvart, sen red jag i en halvtimme / 40 minuter kanske? Felicia hjälpte mig, som hon alltid gör när jag rider honom, det är ju hennes häst! :D
Det gick ganska bra, galoppfattningarna satt ganska bra i slutet.
Sen gick hon med honom hem, och jag åkte hem.
Vilade lite först, sen gick jag ut o mockade, och sen gick jag in och åt.
mummamumma mat, haha nejmen..
Red millan nu på kvällen, mellan kvart över sju till tio i åtta, gick ganska bra. Skrittade och travade bara, galoppen sparar vi tills morgondagens dressyrpass ;D

Nu ska jag göra klart min engelskauppgift, bara några sidor kvar...eller något sånt.

Bild på Hunk:



Millan:



// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback