hoppträningen

hoppträningen idag
Min fina vän Anna Liv & hennes ponny "Lasse" går i min hoppgrupp hos gunnsan, och i dag före träning så bytte vi hästar och jag fick rida hennes lasse och hon min lasse, (hihi) det var asroligt, himmla fin och go ponny de där :*
själva hoppträningen sen gick bra, och inte bra, vet inte vaerför det gick inte bra, känndes inte som det brukar ehlt enkelt ? .. men vissa språng och lägen gick det kanon! :)
imorgn blir det franska läxhör och engelska läxhörhör och mattediagnos, och musik redovisning om jag och beccis inte skulle gö nästa vecka , och KEMI prov.. aja, det får gå så som det går helt enkelt!
en bild på Anna & hennes ponny "lasse" på hon & henne sedan en tävling i sommars, snodde den från fb .
sötnosar♥
/ Moa lindström
& idag är det 2011-10-13 - satan- i gaten vad tiden går fort, nutiden är den tid vi lever i nu , lev ! mhih.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback