Hopptävling med jazzi!

Första hopptävlingen med Jazzischka KLART
Nackspärr KLART
ännu mer ont i nacken efter tävlingen KLART
ja, var ju lite stel och kunde inte kolla mig runt, men gick super bra endå! :D<3

I första klassen var hon jätte bra på framridningen, pigg o glad. :)
På framhoppningen var hon också bra, rev oxern en gång då hon hoppade jääte långt ifrån xd
sen inne på banan var hon lite tittig, men gick bra endå!
Rullade på till 5an, då halvt stannade hon ,men hoppade när jag drev på henne.
så 4 fel i den klassen, för hon rev ^^

I andra klassen var hon också pigg o glad, mjukare var hon också :D
Hon hoppade jätte bra på framhoppningen också :3
På banan var hon lite tittig också.
Det var ju stilbedömning, och jag hade nackspärr, så jag red riktigt stelt, kunde inte direkt kolla på vägen xD
Men gick bra, kom felfritt och det kändes jätte skönt :D
Vi fick 47 poäng på stilbedömningen också :3

Några bilder, film kommer kanske om man ser nånting :3


Bild på mig o moa :D




// Emilia

Kommentarer
Melina

Mer bildeeer :>



Blogg: http://humlidumli.blogg.se/
2011-10-23 @ 20:06:04
Tilda

Snygga ni är!! :D



Blogg: http://tsjolinder.blogg.se/
2011-10-24 @ 19:55:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback