Hoppningen idag!

Hoppningen idag gick super bra!
Felfri i första klassen, felfri i gundomgången i andra klassen och 4 fel i omhoppningen :)

i första klassen var hon jätte fin på framridningen, men hon var lite spänd. Hon höll inte på som hon gjorde igår, som tur var! Så jag tror att hon bara testade mig. När jag kom in på banan så kom jag ingenstans. Då ville hon inte framåt, stegrade någon gång men när jag tog en annan väg gick det bra, så det gick ju bra!:)
Vi vart ju felfria, hon hoppade jätte fint! Kom lite långt ifrån på något hinder, men annars var hon jätte bra :) 

I andra klassen var hon ganska lugn på framridningen faktiskt. Hon var inte lika stressad, kunde trava lugnt i lite låg form, det var skönt. Men när jag skulle in på banan då, då ville hon verkligen inte. Eller hon ville nog, men hon stressar upp sig själv, hon vet precis vad hon ska göra. Men mamma ficki leda in henne, och då gick det bra! :D Vi vart felfria i grundomgången, och så gick vi ut och väntade på att omhoppningen skulle börja. Jag höll igång henne mellan, så hon inte skulle tro att hon var klar. Sen i omhoppningen så var det "våg hindret" som var första, det var lite synd..hon brukar ju titta på plank o så, och nu var det ett vågigt plank så då vart det jun jätte läskigt. Hon stannade på det, men sen hoppade hon när hon fick kolla på det :) Sen rullade det på, och inge mer fel. Men eftersom att hon stannade så vart ju inte tiden så bra, men hade inte räknat med det heller x)

Men jag är nöjd :D









// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback