hehehe

Min dag såg ut ungeför såhär:
Vakna kl 7
komma till skolan halv 9
Handledar tid
Svenska
Idrott (orgentering)
Lunch
Spanska
so
svenska
Åka hem
äta
chilla (Y)
Ut o rida
mocka o fixa i stallet
gå in
baka kladdkaka
kolla på tv
ta in hästarna
sätta mig här :D

haha :D

Red Jazzi idag, millan har ju tävlat båda dagarna så hon får vila :)
Jazzi var lite konstig idag, kickade när jag skulle fatta galopp från skritt, stannade och körde upp huvet så man inte såg någonting, men i slutet slappnade hon av och vart ganska fin, så då travade jag av henne i låg form och avslutade :) Hon hade blivit biten på rumpan av någon av hästarna, jag misstänker Kattigatt >____> får kika mer på det imorgon.
Imorrn ska jag ta bussen till skolan, och bara för att skolan är dryg, ska bussarna göra det ännu värre.
Den går kvart över 7, och vi börjar 20 över 8 -.- ännu värre på måndagar, då man kommer till skolan halv 8 och får sitta där i över en timme.
Imorgon ska jag försöka få reda på vad jag fick på no provet, kanske matte prover också, haha förväntar mig inte så mycket..vill iallafall inte göra om.

Imorgon får Jazzi vila, och så får jag se om jag hinner rida Millan. Ska ju konfermera mig , så vi träffas på tisdagar mellan 3-5. så där försvinner ju lite tid, haha :D

vart ett ganska långt inlägg, gjorde ett förut också men vet inte om det syns, jag kan iallafall inte se det (?)

Hejdå, ha de bra :D //  Emilia
Bild på 2 av våra otroligt söta kattungar! vi har 5, dom är såå söta :DD♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback