halloj!

Träningen idag gick sådär, bra vissa lägen , dåligt andra. Han ar jättefin från början, sen blev han typ "lat!?" ovanligt!

och han lyssna inte på vad jag sa åt han om att göra, men sen tog jag vi fram lite kavaletti bommar 4 stycken och det gick fintfint när det gick bra , vissa gånger kom han in rätt med efter skulle han dra iväg lite, men tog om och sen gjorde jag tills jag var nöjd! sen gjorde vi tre galopp bommar, och det tyckte han var roligare!
sen satt vi ihop till ett litet skutt på 60 cm ungefär och hoppade det några ggr då han vaknar till då det blir hinder, så är han på hugget som vanligt! sen så red jag dressyr igen och det gick bra och inte så bra, men han är vackraste ponnyn legolas♥

hoppppppas sanna skickar bilderna till mig snart, få inte tag på na! åhh.

men aja, vänta så länge annars lägger jag in dom oredigerade, orkar inte sitta och redigera när jag väl få dom!

imorgon får han vila troja!


kram så länge , hejj! / Moa


2011 04/10

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback