Finally i can see you crystal clear.

Ridpasset i dag gick inte bra.  2011-10-09 , klockan är 21:32
Han var tok seg och var inte med på signalerna, måste bero på pälsbyte och att det blir kallare o.s.v
ja, så så var det idag , han var fin i mellan åt. annars var han inte fin, nya tag i morgon igen! :)
nu sitter jag hemma hos pappa och lyssnar på massa blandad musik, ska snart fixa mig för att gå och lägga mig.
har Kemi-Prov nu på fredag "prov" kommer gå sämst, för jag fattar verkligen noll i det ämnet, man kunnde ju haft en bättre lärare också..
jag är så himmla tävlings sugen så det finns inte! vill tävla nu ja! :)
/ Moa
en bild på mina förra ponnysar! världens bästa♥
Bilden är sedan en tävling när jag hade båda med, åh minnen♥

Åt höger är det Asgårds Söndag "semlan" & åt vänster Sjömillans Swing Superior "Swing"

Semlan var C ponny på 135.5 cm hög i mankhöjd & är en riktigt gångartsponny som jag tävlade upp till L:B/L:A en som semlan finns det inte många av, vill ha henne tillbaks nu på änggång, saknar henne så jag dööööööööööör. Hon är/var en lovande sm ponny i dressyren, för långt kan hon gå.
Swing var en stor galopperad liten B-ponny på 121cm hög i mankhöjd och han var den ponny som jag lärde mig rida på rikigt på! han tävlade jag upp till L:C/L:B han är såld sedan nästan 2 år tillbaks, mer en allt är att se honom i verkligheten igen! du är så saknad så saknad inte bara av mig, utan fler också! puss på dig gulemule
Bilden är sedan en tävling när jag hade båda med, åh minnen♥
Här är några bilder på Semlan när jag hade henne♥
Semlan & hennes son Dazlatan♥
Bilder på Swing ; bilder sedan 2008 är det massor av, var inte pricis igår, minnen som vaknar♥
jag älskar er förevigt!♥♥♥♥♥
/ Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback