En mys måndag

Började 9.10 & slutade runt 14.20 idag.
Hela veckan nu har vi tema vecka/göra teather, as tråkigt.

Lego vila idag.


Efter skolan gick jag första te pappa och bytte byxor & åt lite mat.
Sen gick jag ner till Axel & Kevin och var med dom ungefär 6 timmar hos Axel, vi såg film/spela massa spel och tog det lungt, skratta en hel del, som vanligt då..

Sen vid 10 över 8 gick vi upp te gården där det var väldigt lite folk, men kom några fler sen på slutet..
Det stängde 9.30 så gick hem då ungefär, nu på fredag så får jag lov en vecka, fatttttta vad skönt, ska verkligen njuta!
ska även ta grönt kort då..


imorgon tro jag jag ska rida, men det få vi se då!

jag måste gå nu, hörs i morgon

/ Moa

2011-10-24


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback