En mörk kväll

hejsan! i dag steg jag som sakt upp runt halv nio ungefär, eftersom jag skulle på kurs om gröntkort.
vi hämta upp melina runt 10 i så vi kom ca fem minuter försent till kursen, vilket var pinsamt, för alla glodde!
Kursen var ganska dryg, men efter den åkte vi till Melinas Stall & fixa hennes jättesöta ponny Sopot!
Sen gick vi till mig hon red jag gick, och det tog sig ungefär 35 - 50 minuter , är ju 6-7 km.
När vi kom till mig bytte jag om, gick ut och fixa legolas & sedan red vi i väg och mötte frida & zarita.
Men hon red med oss i 20 minuter bara, hon skulle bort eller hur det nu va..
Vi red kanske i 35/40 minuter, vet ej.. men vi hade riktigt roligt, vi red bland annat ut i mörkret utan lampa eller nått, utan red rätt in på mörka vägar! as spännande och kul!
Sedan red vi hem och fixa av dom och sedan fixa vi hö vatten och mat och tog in dom och dom andra.
Sedan nu har vi bara kvart inne och sett på tv och ja ha pratat lite i telefonen.
amen vi hörs, hejdå! :)

/ moa

bild på våraan stall katt : Prince ( sveriges socialaste katt )




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback