(en gång är ingen gång två är lika med noll)

Hopp & Hej!
Igår natt sov jag hos stina och sedan åkte jag hem runt 5.
Sedan så hem och träna legolas i kanske en halvtimme, lite dressyr och så
han var inte helt okej, ganska spänd och så men i mellan åt var han fin!
Sen hem och fixa lite, och sedan såg på tv tills Jonas skulle ringa, å hämta han mig runt halv 8 troja.
Då åkte vi till Simon och var där en stund då var det Simon,Jepser,Jag,Jonas,Vicky,Izza där.
Sedan drog vi in till vi efter nån timme och var där, men sen va det så himmla kallt ute, så sedan åkte
jag,jonas och emma,lydia och vicky,izza,simon hem till simon igen, där satt vi på en film och hade roligt.
Jag och Jesper & Jonas var mest i Jeppes rum där vi satt och kolla på gamla idol klipp som är så förbaskat
roligt, jag var så hes igår kväll så man hörde knapppt vad jag sa i mellan åt, hahahah.
Men sedan var vi där tills ungefär 20 över 12 / halv ett 1 tiden så åkte vi in till wii igen
Sedan skjussa Simon hem Vicky & Izza till sig, och då åkte även emma & lydia hem
så då hade jag simon och jonas inget & göra så då åkte simon hem och sedan runt 1 skjussa jonas ner mig till Cajsa, så då prata jag hon och Tova och sedan gick vi 3 och la oss och sov.
Idag vaknade jag halv 11 (eller halv 10 som det blir nu) och då hämtade pappa mig hos Cajsa vid 10 tiden för jag ska vara med på Alnö Rid Klubb idag , sista tävling dom hade i år är i dag , ska tävla 80-90cm.
Jag skriver hur det gick i kväll, ha det kung kul, puss och hej!
/ Moa Lindström
Och den här lilla sötnosen på bilden ovan var min B-ponny jag hade förut när jag var liten.
Han heter : Sjömillans Swing Superior , åh vad jag saknar dig bubbis..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback