Dressyren idag

Dressyren idag gick ganska bra.

Millan: Hon kändes super bra! Hon var pigg, mjuk och följsam på framridningen. Men inne på banan vart hon lite spänd och springig. Men jag tyckte ändå att hon kändes bättre än förra veckan, då vi fick 65%. Men ny dommare och nya krav, 58%. Trodde faktiskt att jag skulle få 61-62 iallafall, men men..det kändes bra iallafall :)

Hunk: Hunk hunk hunk... Segkorv! haha :D Han kändes framåt på framridningen, lite iallafall. Men han vart verkligen seg på banan. Första galoppen fattade han direkt, då vart jag glad :D Men andra galoppen vart väl sådär, fick en nolla på galoppen där för han fattade galopp några meter för sent, verkligen petig dommare!
men får väl vara nöjd att jag överlevde, 62% iallafall. Han kändes bättre idag, men fick ändå sämre än förra veckan x)

Det kommer lite bilder på hunk, och film på Millan lite senare!
Ska bara ladda upp det på youtube :D


Hunkis:




han har mustasch! :DDD


// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback