Dressyr idag

Gick sådär helt okej i galoppen tränade på en stoor fyrkant och la små volter när jag kännde så gjorde jag det och han gick fint på slutet, måste säja att i dag var han - super duper seg - asså vad har hänt ? haha.. han som var sveriges piggaste pch galnaste förut, nejnej nu är det ändring på dig tycker legolas, och förut när jag la på skänken så flög han upp i luften och hoppandes framåt, haha .. ja men det för föööut det, då jag inte hade nån kontroll!
men när det blir hinder fram så ändrar han inställning då är det fram som gäller FAST han har blivit jävulst stark och fin nu så nu kan man göra halt nästan efter ett hinder, vi känner varann så väl nu, vilket är himmla skönt!
nu är jag minnsan tävlings sugen så Taggaaaa Tagga den 22 ! jag skulle bli väldigt glad om vi gick nolla i L:C' nästan sista riktiga tävlingen för i år trooja..skulle inte va fel och avsluta med en fel fri L:C runda!


puss på hans guld mule, älskar han så mycket min legolas
/ Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback