Det känns som inte ens rolig längre?

Apro på ridningen som har varit det bästa jag vet så himmla länge, så känns det som det bara blir tråkigare & tråkigare och jobbigare, jag vet inte varför ?
Jag har egen ponny , stall på gården , jag har det som många skulle vilja ha som har häst..
Jag vill inte sluta med ridningen, det är inte så jag menar!
Utan mer , att jag börjat tröttnat , och ger upp lättare nu , fast ingentligen har jag ett jätte tålamod inom ridningen.
Har ni kännt så här nån gång, att det bara är jobbigt och så?
Ha varit lite ridning nu i veckan, då ja förut längtade so fan till nästa ridpass.. nu är det som att man bara gå nu och rider sen in igen, åh va ska jag gö ..
Har ni nått tips som får mig tillbaka till själva ((ridvärlden)) igen?
jag hoppas jag vänder ( eller vad man ska säja )
/ Moa Lindström
- bild från i sommras -

Kommentarer
Melina

Du kanske behöver ta en paus, så känner jag ibland också! :)



Blogg: http://humlidumli.blogg.se/
2011-10-31 @ 08:44:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback