dålig uppd.

Blev dåligt med uppdatering igår kväll för hade inte tid med att blogga eller sitta vid datan.
Igår spelade jag & min grupp på skolan upp våran teather och det gick bra, som tur var.
Vi slutade vid 2 och då åkte Stina & jag till birsta och var där tills ungefär 6..
Efter det åkte vi hem och gick upp till mig och fixa lite, och lämna lite grejs.
Sedan gick vi ner till wii och skulle vänta på Axel & Eric men sedan kom Jonas med epan och körde in till parkeringen så vi stod där och pratade med honom, sen skjussa han upp oss till gårrn, och sedan gick vi
in dit en stynd med sedan drog jag & Jonas ut och åkte runt lite i wi sen åkte vi till birsta och då åkte lydia med simon och jag med jonas och affe med joel och emil med robin och sedan emma med matilda.
Vi var där tills ungefär kvart över 10 , och vi var på donken och åkte runt .
Sen åkte vi tillb. till alnö och stod nere i wii med nå andra och det var lite folk där, men jag hade tappat rösten nästan så jag sa inte så mycket.. men sen åkte jag och jonas upp till gården igen vid kvart i 11 och va där, sen hämtade stinas mamma mig och stina med halv 12 då åkte vi hem och sov, det var en grym kväll!
Lego fick vila i går också, lite höst vila just nu.. men i dag ska jag träna dressyr med honom.
Sen i kväll ska jag nog ut igen, men skriver mer sen om om hinner, ha det gott, hejdå♥
/ Moa Lindström
- 2011-10-29-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback