Dagen / Emilia

Idag har jag inte ridit.
Kusinerna kom vid kanske 2/halv , också pkte vi till nöjeshallen ^^
Har ju 3 kusiner, en som är 10, en som är 15, och en som är 17. Också var ju min brorsa och tobbe med, så vi var 6 st. I första rundan var det två randoms med också, haha.
Jag kom näst sist första gången, vi körde alla mot alla, men alla typ "paktade" med varandra, förutom typ jag o tobbe som sprang runt o blev skjutna xD

Sen i andra rundan så kom jag sist med -950 poöng. ja, minus :D
haha, nu var det bara vi 6 med, och vi körde "alla mot alla" igen, det vill säga: Benjamin och artur, och adrian och arnold mot alla.. xd
Jag satt antingen i ett hörn där ingen såg mig och lät tiden gå för ja va trött, eller så gick jag bara runt och lät folk skjuta mig, haha orkade inte xD

Sen åkte vi hit till kvissle och åt på Bykrogen, inte så jätte gott faktiskt.
Tog kyckling med cashewnötter , eller hur de nu stavas, det smakade typ ingenting.
Sen gick vi till ica, ja köpte choklad, sen gick åkte vi hem igen.
Satt o spelade nå spel, osv. fikade också, fast jag va inte sugen på nånting, hehe :D

Ja, ganska rolig dag.
Sen var jag tvungen att gå ut och mocka fastän jag igentligen hade en häst fri dag idag, också måste jag ta in som nu snart, vi gick in i hagen och letade efter som men hittade dom inte, men hoppas dom kommer nudå.

Hejdå !

/ Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback