Ark igår

Hoppade 80 och 90 på ark igår, allt kändes bra förutom underlaget.
Det var jätte halkigt, kändes verkligen som om man skulle gå omkull o:
På framhoppningen var hon lite stressad, men hon lugnade ner sig sen och var jätte fiN!
riktigt pigg var hon, både kul och jobbigt.

Inne på banan i 80 var hon framåt, men lyssnade endå på mig när jag ville att hon skulle sakta ner lite, typ i kurvorna där hon gasade på som satan så det kändes som om man skulle gå omkull.
Gick jätte bra, 0 fel! Kom lite fel på några hinder, men det gör inget. bara hon hoppar och känns fin och lyssnar :D

Inne på banan i 90 var hon överpeppad, verkligen.
Jätte pigg, första gången jag hoppar bana på 90, har bara hoppat några enstaka hinder på det med henne förut, men eftersom att jag ska tävla LB i timrå, som är 90 så ville jag känna hur det kändes innan.
Det kändes bra, var inte så stor skillnad jämfört med 80, men underlaget vart ju inte direkt bättre o bättre, utan tvärt om.
Hon stannade 3 gånger tror jag, vart inte film på hela men ja, 3 eller 4 stopp vart det.
Men det var nog lika bra att hon stannade, annars kanske vi hade gårr omkull eller något :o
När hon stannade på 7an så såg man glidmärken som var typ 2 meter, det var jätte halt!
men vi kom runt iallafall, det är jag glad över!
Haha trodde jag skulle dö..men ja, jag lever! :D

Lite bilder på mig, sen moa också :)
(Film kommer senare)

Jag:





Moa



Alla fyra :D



/ Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback