Vilodag

Tisdagar brukar jag inte rida på, för vi i konfermationsgruppen träffas då.
Idag var det inställt, men jag var helt inställd på att inte rida. Är jag det, så känns det inge roligt att gå ut, visst det är ju kul men inte om man inte är inställd på det.

Millan har vilat nu i två dagar, det var ju tävling i söndags, hon åkte transport sammanlagt 4 timmar, och sen vart det som ett till pass direkt efter, eftersom att några kom och kollade på henne den dagen.

Jazzi får vila, "smälta" det vi gjorde igår. Hon blir inte så speciellt piggare av att vila, faktiskt så kan hon bli lugnare. Hon kan behöva vila lite extra ibland också, då hon varit extra duktig. För jag vill verkligen inte att hon ska hålla på som hon gör, det får hon inte. Så är det bara.


Hade spanska prov idag, såklart var det ett drygt prov..
Först skulle man skriva meningar vad man skulle göra en hel vecka, i nutid och dåtid och bajstid och a, alla tider som finns. Skrev väl 2, hade verkligen hjärnsläpp också var det nå cp barn som stog och bankade på väggarna, och vi har typ som fönster man kan kolla in i, där stog dom och stirrade ut en när man satt och försökte göra prov. Kan inte jobba när folk stirrar på mig xd Sen siffrorna kunde jag (Y) :D Fraserna kunde jag nästan alla på.
Och sen skulle man skriva om Mexico, eller något annat land. Skrev en del om mexica, sen lite om Uruguay och lite om sverige. Hoppas på ett E iallafall, godkänt :D

Engelskaprov på torsdag. Har gjort det man måste göra, och en extra uppgift. Hoppas det går bra, hatar engelska, usch xd

Hejdå, små ponnysar får stå för bild :3


// Emilia

Kommentarer
Tilda

Typ kär i alla era hästar! :D Den till höger äälskar jag! Är det disney? :) eller? x) Har ni kvar ''den''



Blogg: http://tsjolinder.blogg.se/
2011-11-08 @ 22:56:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback