Uteritt

Jag och Freja skrittade ut med hästarna idag :) Gick väl ganska bra.
Dom var lite stressade ibland, och när det kommer bilar i fullfart, som inte kan sakta ner.
Men annars helt okej, inget överdrivet damp anfall nån gång, haha :D¨
Nu håller Freja på med Kattigatt, när hon är klar med det ska jag ut och försöka städa stallet, och försöka få kvar henne så hon kan hjälpa mig, sen in och värma mig o fika, freja kanske följer med in då. Mums fika, ?

Haha vi filmade lite på när Mimmi, en av våra katter, typ red på millan ut i hagen xD kanske kommer upp sen :D



Millan och jazzi i hagen :)


// Emilia

Kommentarer
ya

Sjukt fiin bloggg höni :)<3



Blogg: http://thaswhy.devote.se
2011-11-13 @ 16:12:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback