TÄVLINGS RESLUTAT FRÅN TIMRÅHÄSTSPORTFÖRENING!

hoppade som sakt bara L:C / 90cm och det gick riktigtbra, jag är himmla nöjd med bådas insats!
framridningen känndes skitbra, skulle kunnat varit dressyrtävling i stället! nämen hur fin som helst!
sen framhoppningen känndes superbra, var jätte närvös innan jag mådde illa & var yr men när jag kom in på banan så släppte det & då blev jag på skratt humör så jag flina nog runt hela banan, ja han rev 5 te hindret men mini
marginal asså det var ett nudda typ, men han hoppade skitfint! sen på sista hindret var den 3 plank med en rosa orm på som väldigt många hästar stannade på, han stanna också men hoppa nästa gång och jag skratta när han stanna
för jag tyckte det va så himmmmmla kul och tävla just då och jag tänka mycket på vilka framgångar vi gjort , det var väldigt mycket jag tänkte på.. te.x när vi fick skritt mot hindrerna för några några månader sen..
i love you världens alra bästa ponny <3

Jag fick även det här shabracket av mamma på tävlingen , det var som en liten affär där, så fiiiiint, tack så jätte mycket mammi!

Tycker ni det var fint ? :)
'
mobilbild satt den får duga!
/ Moa Lindström





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback