Sigrid träning!

Idag vart det Sigrid träning med Jazzischka :) Gick super bra!
Visst, hon reste sig , o fjantade sig när hon itne orkade, vart sur eller nåt, men inte många gånger.
Haha , och dom endå gångerna hon höll på så var när mamma filmade.. xd
Film kommer imorgon eller något iallafall, hon kan ju faktiskt vara normal också ^^

Vi tränade lite sluta och skänkelvikning, sen samma i galopp, jazzi ville hela tiden byta galopp, haha.
Men det gick jätte bra på slutet, och hon bytte inte så jag var nöjd med henne :)
Hon vart verkligen hur svettig som helst! Hela hon var typ genomblöt, men ja..vi fick ut något av det iallafall :D

Imorgon ska jag rida Millan för Sigrid, hoppas det går bra. Gick inte så bra förra gången, då slutade det ju med att galoppfattningarna var hemska, för vi skulle tydligen börja att fatta galopp från skritt, som hon inte kan, innan vi började från traven, Det var ju bara springit, vi fick inte till en enda fattning från skritt tror jag, och knappt från trav. Vi får väl hoppas att hon inte slänger så mycket med huvet i galoppen nu,som hon gjorde sist jag red.
Det är ganska jobbigt, för det går ju typ inte att styra :s

Har itne så mycket mer att skriva, hejdå!

// Emilia


//Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback