Resultat från helgen! -söndagen-

Tävlade Millan idag också, kanske inte skrivit det med det gjorde jag iallafall.
Eller ja..kan inte direkt kalla det för att tävla.
Gick upp onödigt tidigt, för att åka onödigt långt till en faktiskt onödig tävling.
Kanske låter dumt, men klarade framridningen, fast det var lite stressigt.
Sen in på banan, hästen vågar inte gå nära väggarna. -.-
Ja, kom ju till halva uppridningen iallafall innan jag fick avbryta.
Går ut från banan, så himla förbannad. Hon kan ju! Jag vet, hon vet, alla vet. Men hon bara fjantar sig.
Men sen ropar dommaren att jag ska komma in igen, och att ja får ha med nån. Mamma följer med in, och vi går med henne. Så fortsätter jag typ programet i lättridning uten några som helst krav, hon var riktigt spänd!
Men när jag kom till skritten gick jag ut. Dommaren sa iaf att det var en fin häst och att hon hade velat sett mig rida programmet. Men jaja.

Gick ut, typ lika förbannad, haha tjejen med tålamod här då! xD
Men red runt i paddocken ute, gick faktiskt bra i slutet!
Har gjort en ny film med blandade filmer på henne nu igen, en med bättre och nyare.
Den håller på att sparas till datorn nu, får se om jag hinner få in den på yt sen.

Det kom några och kollade på henne efter också!
2 små kompisar, 9 och 10 år, som skulle ha en ponny tillsammans.
Det gick väl ganska bra, dom verkade gilla millan, men dom skulle kolla på fler ponnysar, så vi får se hur det blir med det :)





// Emilia


Kommentarer
Froobooo

Sötmillan!!!



2011-11-07 @ 21:37:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback