Myser ner mig i soffan tillsammans med läxorna

Skolan idag var som vanligt, fick veta i allafall att jag fick C på b-språksprovet och C på min novell, inte illa?
Jag kompleterade biologin också så nu blir jag godkänd där, (gladtjej)!
Engelska prov på fredag, kommer gå åt h-vete eftersom jag inte lagt ner så mycket tid som jag borde..
Sitter och läser på det nu, men eftersom jag tycker engelska är himmla svårt är det så svårt att fatta!

Never
Never
Give up

Ska läsa lite sidor i min sv bok sen och så läste jag på lite franska läxa på ES'et idag satt ta hem den i morrn.
Jag får se om jag hinner legolas i kväll, asså när jag åker hem vid 15.15-15.30 börjar det bli mörkt, och jag är så himmla mörkrädd (så kul att gå ut i stallet själv då)..


På fredag kanske jag ska på birsta med Stina och då vill jag köpa en ny maskara & puder ev. fond. och en ny bh + tröja, vi får se hur det bli med det!

På lörsdag ska Emilia sova hos mig och Jonas,  vi lä va ute på kvällen/natten sen åker vi hem och sover hos mig.

Har inget åh skriva om, (tips)?
ni får ha det så kung, puss hej!
/ Moa
2011-11-15

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback