Millan

Red ut på Millan idag i ca. en timme, gick jätte bra!
Det är skönt att jag kan rida ut på henne, för jag vill inte rida ut på jazzi på ett tag, vill inte riskera att hon ska börja tjura ännu mer.

När jag började rida började det bli mörkt, men det var ju fortfarande helt ljust.
Och när jag kom tillbaka var det nästan kolsvart, haha! Det var på bara en timme.
Red den "vanliga" rundan, bort till deckavägen, till sandtaget, till berga, rida runt där lite, också tillbaka.
Mamma har mockat, jätte skönt! Då kan jag ju försöka lära mig lite no idag.
Hade engelskaprov nu idag, gick väl ganska bra tror jag...men vet ju inte riktigt, har inte fått svar än.

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.
På lördag är det iaf Monia träning med Jazzi, då kommer det nog film om mamma har lust att filma!
Hoppas vi får vara i ridhuset, det är så trångt i tältet.




// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback