jkzsghdkdnfbhdfoih random inlägg va?

Träningen gick itne så jätte bra med Millan, eller ja, det var ju ingen träning.
För tränaren kom inte.
För hon hade åkt hem.
Även fast hon sa igår "vi ses imorgon".
För att vi skulle tro att det var, och stressa dit.
Så kom hon inte. "Hon har ju redan åkt" ppft, tack för den ):
Red ju såklart där endå, alldeles för varmt ridhus för millan, hon vart ju helt genom svettig. Alltså, helt.
Anders ska komma och kolla på henne nästa väcka, vi ska kolla om det är något med baken.

Galoppen är ju katastrof just nu. Hon kan inte gå innåt stäld. Kan inte.
Jag vet inte vad som är så fel, hon kan jätte bra i traven, jätte fin.
Sen blir det galopp, då stänger hon av skänklar och händer, sen drar hon.
Blir så himla trött i vänsterarmen, är ju själv helt sne. Har ont i ryggen sen igår när jazzi gjorde några språng upp i luften i galopp, hon bara hoppar och kickar samtidigt, då knäcker det ju i hela ryggen :s

Min ryggrad är sne. Längst ner i ryggen, på ryggraden, där är den sne. "En mycket svag skoliås" eller vad dom nu säger. Har väldigt ofta ont i ryggen, får ont av att bära vatten, sopa, mocka, ibland rida, stå rakt i 10 minuter, så får jag ont i ryggen, sitta fel lite, bära saker, Ja, bära saker, då gör det ont. Inte just då, men sen..
Kan få ont i armbågen av att bära en tallrik, haha xD den fastnar i ett visst läge, som om man har armen i 90 grader elelr vad man ska säga, få fastnar den, också måste ja knäcka tillbaka den.
För, 2-3 år sen åkte vänster armbåge urled. AJ!
Min "kompis" och jag hoppade studsmatta, jag skulle stå på händer, och sa åt henne att sitta ner, för att hon itne skulle hoppa medans. Men nejdå, hon lovade att inte hoppa så hon stog upp. Och när jag ställer mig på händerna, vad händer då? Jo hon tar i och hoppar. Knak, armen fastnar. Ont gjorde det, riktigt ont!
Så åkte vi in till akuten o väntade några timmar o blablabla. orkar inte skriva, får ont i fingrarna... HAHA XD
Låter ju som om ja kmr gå av snart.

Vet inte riktigt vad dethär var för inlägg faktiskt, men ja. Nu ska jag plugga inför no provet imorgon.
Hejdå, ska läsa på lite om tarmludd och dess funktion. (?!)

Har itne läst igenom det jag skrivit, bara skrivit något. är jätte trött, så ja. ingen lär väl fatta något..

Här ser man hur genomsvettig millan vart:



// Emilia

Kommentarer
Anonym

Men det var ju ett possitivt inlägg,stackars liten,det kan inte vara så lätt att ha så mycket krämpor i den åldern...undrar hur du mår som vuxen..;)



2011-11-15 @ 23:41:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback