Jazzii :)

Idag var det ju först skola. Matteprov, ganska drygt.. men jag tror jag klara det iallafall :D
Just nu gör jag typ inget, har försökt lärt mig telefonen nu idag, haha har bara typ 15 kontakter, men det funkar väl.. x)

Skrittade Jazzischka idag, haha älskar att skriva hennes namn :D
Det gick bra, hon var lite tjurig ibland när hon skulle gå förbi hästarna i hagen bredvid, men ja, gick faktiskt ganska bra :) Travade lite också, men inte mycket. För det var väldigt hårt :s
Hon skötte sig, så hon får mat idag :D haha nej, det får hon ändå.
Imorgon ska jag nog rida millan, men ska försöka rida båda så dom kan vila på lördag, för kommer inte ha tid att rida då :)

Ska ju somsagt till Moa på lördag :D
Vet inte när, hur och var, men ja.. det löser sig alltid :D

// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback