Jag känner en stress i mig hela tiden..

Ja, det gör jag . Just nu känns det som om jag ska dö, det är ju galet vad läxor + prov vi får, det är ju en plåga.
Amen hur ska man hinna med allt, i morgon har jag stort Franska Prov som jag hoppas på ett E .
Och sedan har vi Matte Prov också , kommer säkert på ig/f där som jag fick på förra..
Jag har So läxhör men det får jag läsa igenom 2 ggr bara, sen har vi kemi läxa som jag TROR jag
har gjort en gång (eller en kille i min klass sa att jag hade gjort den, men tveksam, men lita på han då)
Sen har vi Engelska Prov nästa fredag, MÅSTE få hjälp av kusinen och hennes mamma, annars kommer jag på ig.
Om 2 veckor har vi Musik Prov & det kommer även ett Svenska Prov snart.
prov.prov.prov.
Ska göra om en sak i biologin i morgon också, jag får helt enkelt läsa på under en rast..
Jag vill inte tappa hästintresset, men det är inge roligt länge, jag sitter bara och känner mig för stor för han, jag vet inte varför, det bara är en känsla..
och jag hinner ju tusan inte med legolas, jag försöker, och jag vill/SKA bättra mig.
Men sitvationen är som den är, ville bara skriva det här, så ni förstår hur stressit det är..
/ Moa Lindström

finare finns inte , min fina ponny

Kommentarer
A:S

Stackars dej just nu,men det kommer bli bättre och du är absolut inte för stor på Legolas!:) Man känner sej ofta trött och stressad den här tiden på året,men sänk dina krav ett tag,det betyder inte att du måste sluta med något men trappa ner och rid bara det nödvändigaste ett tag ...sen är det ju jul...och då kommer tomten till alla snälla barn och då blir allt mycket roligare igen...och sen är det ju snart våååår igen...KRAM PÅRE///



2011-11-10 @ 23:11:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback