Inlägg om helgen!

Har inte hunnit varit vid datorn nånting i helgen, så inga inlägg vart det.
Börjar väl skriva om fredag, sen lördag, söndag o måndag.

I fredags var det ju skola som vanligt, sen åkte jag hem och red Jazzi.
Det gick bra, hon har varit väldigt duktig dom senaste dagarna! :'D
Då blir matte glad :3
På kvällen åkte jag till Emmie, vi skulle till Bodaborg på lördag med konfa-grupperna, och bussen gick nära där emmie bor så då kunde man ju sova där så mamma slapp gå upp tidigt :3

Hehe kunde inte sova för mycket, för emmie har en liten söt råtta..som gillar att låta på natten :3
Men sen vid kvart i 9-9 åkte vi mot bodaborg, vet inte när vi va där men vi åkte vid 3 iallafall.
Var roligt där! Fast jag fastnade upponer i en järnstång en gång, haha typ 1 m till golvet, och släppte jag så skulle vi ha förlorat, så det var ju bara att hänga kvar tills nån kom och hjälpte mig.. xd
Fick ganska ont i huvudet då, vart typ ur o konstig x) Men det vart bättre sen.
Sen åkte vi ju hem, då åt jag , sen tog va nå andra kläder, packade väskan och åkte mot alnö!

Först mötte jag Moa och Stina (?) vid hennes pappas lägenhet.
Vi gick väl runt i typ en timme, sen kom jonas och vi åkte i hans epa ett tag, och stog stille, o åkte osv. ett bra tag. Vi åkte iallafall hem till Moa vid halv 1, bra trött jag var då.
Sov inte så mycket, Moa och Jonas pratade hela tiden, och så ramlade jag ner på golvet nåra gånger xD
Men annars så.

På söndagen åkte jag hem vid 2 eller 3, så åt jag. Sen red jag Jazzi.
Freja red Millan på lördagen, så då kunde hon vila på söndan :)
Jazzi var iaf snäll, gjorde inget. Det var plussgrader så jag kunde trava lite, skönt så man slipper skritta hela tiden. Och ja..idag är det ju Mångad.

Idag har jag varit på skolan, sen fick jag skjuts hem. Först fikade jag , sen åt vi tårta, för Tobbe fyller 18 idag! Grattis till honom!
Sen klädde jag på mig riktigt mycket kläder, vinterridbyxor, 3 tjocksockar, vinterjacka, mörra och tjockvantar.
Hatar att frysa, det är typ det värsta som finns :c

Sen gick jag ju ut o red. Gick bra , hon gjorde faktiskt ingenting! Travade lite idag också, det var typ nollgradigt så det var inte så hårt.
Imorgon ska Jazzi skos, så rider inte henne. Rider millan då. Lite dressyr.
Men först är det skola, sen konfa-träff till 5, så det lär vara ganska mörkt när jag kommer ut.

Ja , nu sitter jag här. Lyssnar på musik, snackar med nåra, dricker oboy, håller på att ladda upp ett klipp från sigridträning med Jazzu som kommer upp sen :)

Vart ett ganska långt inlägg, men pallade inte göra flera stycken :s

Bjuder på nån bild :)



// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback