Ingen ridning idag , men ny telefon!

Blev ingen ridning idag.
Var iallafall i birsta och köpte ny telefon :D
Vart en vit Iphone 4! Riktigt nöjd :'D

Har inte så mycket mer att skriva, i helgen blir det nog ingen ridning, kanske något pass.
Kliver upp tidigt på lördag och tar bussen från kvissle, sen till boda borg!
Är där till 3 med konfermationsgrupperna, sen hem. Duschar nog, fixar mig lite.
Sen åker jag till Moa! :D Vet inte riktigt vad vi ska göra, men något roligt blir det nog!
Sen på söndag så vet jag inte riktigt, först hos Moa då, sen skulle vi kanske ta med Jazzi/Millan till färsta och rida i ridhuset eller tältet. Det är så hårt i backen nu, så man kan knappt trava. Och lika hårt är det ju på vägarna :/

Imorgon har jag matteprov, tror det kommer gå lite bra iallafall. Man kan ju alltid hoppas :D

// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback