Idag blev legolas..

ny skod, känns skönt. fö hua vad han har halkat när vi ska hem på kvällen & det är halt som fan, men nu så slipper man tänka på det!

jag slutade skolan 15.10 i dag & nu i veckan har :

Franska/B-språk = 14 glosor
Engelskan fredag/måndag = 37 glosor
Kemi läxförhör (litet prov) = till fredag om Joner
Oförberätt matteprov = på fredag
So förhör = till torsdag

och nästa veckan har jag/vi musik & Svenska prov.

jag har mitt ja, men i dag efter skolan åkte jag & jonas hem till jonas och var där några timmar , vi såg på tv & satt framför datan , sen skjussa han hem mig♥.  När jag kom hem åt ja middag och pluggade franska läxa så nu kan jag alla dom gloserna, och några av engelskan.

Eftersom jag är hos pappa nu så kan jag hinner jag inte träna + att han belv skod ju..

I morgon efter skolan ska jag hem och träna sen plugga.



Som sakt 2008, jag & min gammla B ponny minnen♥
hela 4 år sedan, det känndes som i går..

/ Moa Lindström



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback