Idag blev det ..

Ett dressyr pass på min lilla prick mule.
Hämta han i hagen fixa och la på 2 läntäcken för det var kallt och frost i gräset + jättemörkt
Satt sen mycket feflexer och sedan hoppa jag upp så red vi till paddocken och så red jag på en
volt i skritt sen trava jag och böjde i genom han lite, dock var han stel i högersidan, släppte i galoppen på slutet lite men han var ganska fin i dag, ibland blev han jätte seg och ibland för pigg, (humörsvängningar) ..
Men annars var han fin, ganska stressad på hem vägen, men aja.
Nu sitter jag och ser Robinsson & ska snart kolla igenom So'läxan.
kram & puss
vi hörs.
/ Moa Lindström




legolas på bild.

Kommentarer
Melina

åh söt ponnyyn!



2011-11-10 @ 22:19:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback