HUR TÄVLINGEN GICK I DAG

Jag låg vaken i sängen runt halv 6 tiden i morse men satan vad trött jag var, så jag låg och halv sov i 20 minuter till, sen gick ja ner och satt mig vid tv & sen gick jag och bytte om till ett par ridbyxor, kan ju alltid vara bra!

Sen vid 10 i 7 kanske gick jag & mamma ut, och då fixa jag Lego lite, borsta svansen som var vit & fin!
Sen så åkte vi runt halv 8, jag startade 10.15 men värmde upp allt för tidigit, men det gick ju bra endå!

På collektingring (stavning?) så känndes han fin, lat men lydig och fin, väldigt fina galoppfattningar!

Sen på banan känndes han lat men endå väldigt fin, sen började vi och sen så klarade vi hela programet utan galoppombyten & hoppa över staket ( det är ju huvesaken det ) .

Jag var i allafall nöjd och var väldigt nöjd över ökningarna och så, mkt små missar men det gör ju inget!
Sen skrittar jag och legolas ut och går upp till tältet och travar av , sen hoppar jag av och ledar runt honom och sen kommer mamma och ger mig mitt proto. och då står det 66.20 % åh fyfan, jag ha världens bästa tåtte

Vi knep en andra placering också och jag är otroligt nöjd, hur kunnde det gå så bra ? legoman♥
Vi red ju L:B1 an .

Här är filmen från dagens tävling ; (musiken blev damp i den men sak samma) ♥








 2 i klassen & 2a i KM'et



/ Moa Lindström

2011-11-26

Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie

Grattis! Ni var super :)



Blogg: http://minfux.blogg.se/
2011-11-26 @ 18:30:48
a.s

Vad bra du red idag,och GRATTIS! Ni blir farliga till nästa säsong!:)



2011-11-26 @ 18:42:14
Åsa

Vad superduktig du är med din hoppeponny:)



2011-11-26 @ 20:02:49
Melina

så himla fina!



Blogg: http://minsopot.blogg.se/
2011-11-26 @ 21:51:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback